.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیستمین طلای ایران

جاسم ویشگاهی در فینال وزن منهای ۸۴ کیلوگرم با غلبه برحریف قدرتمند ژاپنی خود ضمن کسب دومین طلای تیم ملی کاراته در این بازیها، بیستمین طلای کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی را از آن خود کرد.
جاسم ویشگاهی نماینده وزن منهای ۸۴ کیلو گرم کشورمان بعد از استراحت در دور نخست و غلبه بر نمایندگانی از کشورهای اردن،مالزی و کره جنوبی به فینال وزن خود راه یافت تا در نهایت ۶ بر ۲ از سد "روتارو اراگا” از ژاپن گذشته و با شایستگی گردن آویز طلای وزن خود شود.

بدین ترتیب تیم ملی کاراته مردان و زنان کشورمان با کسب ۲ نشان طلا و ۲ برنز به کار خود در این رقابتها پایان داد و کاروان ورزشی کشورمان با کسب بیستمین طلای بازیهای آسیایی جایگاه چهارمی خود را در این رقابتها تثبیت بخشید.

ویشگاهی:برای بیستمین مدال طلاجنگیدم نه برای دومین مدال طلا

هدفم کسب بیستمین مدال طلای کاروان ایران در این بازیها بود و اصلا توجهی به این مسئله نداشتم که این مدال دومین طلای من در بازیهای آسیایی خواهد بود.

جاسم ویشگاهی بعد از کسب دومین مدال طلای کاراته و بیستمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی ضمن بیان این مطلب گفت:وقتی شرایط داوری را دیدم فمیدم برای کسب مدال کارم خیلی سخت است به همین دلیل تمام تجربیات سالها مبارزه ام را به کا ربردم تا برای تثبیت جایگاه چهارمی ایران در رده بندی مدالها حتما طلا بگیرم و به همین دلیل در مبارزه فینال حریف قدرتمند ژاپنی را با ۶ امتیاز بردم تا حرف و حدیثی دیپر نباشد.

وی ادامه داد:از خانواده و پدر ومادرم که شبانه روز برایم دعا می کنند تشکر می کنم این مدال متعلق به ملتی است که از آنسوی آسیا در انتظار خبرهای خوشی از سوی نمایندگان ورزشی خود در بازیهای آسیایی هستند و شاید اگر ناداوری نبود حداقل یک طلای دیگر هم در کاراته داشتیم.

ویشگاهی که دومین مدال طلای بازیهای آسیای از آن خود کرد در خاتمه تصریح کرد:سرازیر شدن اشک هایم از خوشحالی ملتی است که در همه حال پشتیبان ورزشکاران خود هستند امروز در بازی فینال با کسب مدال طلا بیستمین طلای ایران را گرفتم تا به همه نشان دهیم تا روز آخر برای افتخار آفرینی کشورمان مبارزه می کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.